سلوى عثمان لـ"ياسمين صبري": بالراحة على الشباب (فيديو)

 

كشفت الفنانة المصرية سلوى عثمان، عن رأيها في السيارة الباهظة التي أهداها رجل الأعمال أحمد أبو هشيمة، لزوجته الفنانة الشابة ياسمين صبري، ونشر صورها على الملأ والكشف عن سعرها والذي يصل إلى 10 ملايين جنيه مصري.

للخبر بقية في الأسفل.. ومن أخبارنا أيضاً:

بملابس النوم.. نجمة "باب الحارة" تكشف المستور وتثير جدلاً واسعاً (صور)

فيديو مسرب لابنة أحمد حلمي ومنى زكي يصدم الجمهور.. رقص وحركات فاضحة (شاهد) 

أبو هشيمة يفجر مفاجأة جديدة حول ياسمين صبري

نوبة الضحك لم تفارقها.. دوا ليبا تخطف الأنظار فى سهرتها مع أنور حديد (صور)

بالفيديو.. خلافات روجينا وزوجها أشرف زكي تصل إلى الطلاق.. وحادث أليم يتدخل في اللحظات الأخيرة !

بعد أن تأكد إرتباطهما.. شاهد فارق السن الحقيقي بين حلا شيحة وخطيبها معز مسعود

الشرطة تقبض على مذيعة تلفزيون ظهرت عارية في الشارع.. (فيديو)

رانيا يوسف تودع الصيف بعرض أردافها.. والجمهور :"صورك بتخلي الأعمى يتحرش بك"

محمد صلاح إلى ريال مدريد.. تفاصيل الصفقة الأقوي والأبرز في تاريخ الكورة العالمية

ملخص ومشاهد أحداث الحلقة الجديدة من مسلسل "أنت أطرق بابي"

محمد رمضان يتعرض لهجوم شديد بسبب السعر الخيالي لسيارته الجديدة ذات المواصفات الفريدة (شاهد)

شاهد.. تحرش جماعي بفتاة في كورنيش جدة يشعل منصات التواصل (فيديو)

بإطلالة ساخنة.. منى زكي تستعرض مفاتنها بالتزامن مع دخولها في صراع مع "زوجها تايسون" (صور)

الكشف عن تفاصيل صادمة حول فتاة «الفيرمونت» .. والإنتربول يعلن هذه المفاجأة

وهي شبه عارية.. نجمة "البرنس" تستعرض أردافها.. والجمهور منبهراًً :"ده قميص نوم" !

وقالت سلوى في لقاء مع موقع الزميل "فوشيا": "ده جوزها وهو حر يهاديها باللي هو عاوزه، هي مراته عاوز يدلعها أو يجيبلها هدية حلوة، وكل واحد على قد مقدرته، هو عاوز يهادي زوجته حاجة كبيرة هما حرين مع بعض".

وأضافت: "أنا من أنصار (داري على شمعتك تقيد) مش لازم لما يكون عندي حاجة حلوة أظهرها، مش ضروري أقول أو أعمل إعلان عن هدية جوزي جبهالي، هما لو عاوزين يعملوا كده أكيد هما حرين، بس بالراحة على الشباب الي مش قادر يتجوز ومش قادر يجيب".

وواصلت: "طبعا بتحصل مقارنات، هو مقتدر وجبلها سيارة غالية، إنتي جوزك هيجيبلك زيها إزاي؟!.. وبقول لياسمين داري على شمعتك تقيد، وبقول للشباب ممكن جدًا تنجحوا وتجيبوا زيهم".

وعن كيفية انتقائها الأدوار الفنية بعد النجاح الكبير في مسلسل "البرنس"، قالت: "كل دور وليه شغله، مش كل حاجة إنتي هتعمليها هتنجح وتبقى تريند، ومش هينفع نستنى الشغل اللي هيعمل تريند، فلازم نشتغل كل الأداور".

وأكملت: "في أعمال هتبقى مهمة والناس هتتفرج علينا، وفي أعمال الكتابة فيها توصلك إنك تبقي تريند، زي المشهد الي طلعت بيه تريند في مسلسل البرنس، كان مكتوب حلو أوي من محمد سامي، وأنا جسدته حلو أوي فوصل بسرعة وبقى تريند، ولكن أتمنى يجيلي أدوار أوصل فيها حاجة مهمة للناس وتبقى تريند زي ما حصل في البرنس".

وعن تعاونها مع المخرج محمد سامي وشقيقته ريم وزوجته مي عمر، قالت عثمان: "طبعا دي العائلة المالكة يا ماما، محمد سامي وريم سامي ومي عمر،، فنانين حلوين ومبدعين، وبالتحديد محمد سامي مبدع وبيحب شغله وبيحب الممثلين وبيكتب حوار حلو أوي، ومخرج عبقري".

وأردفت: "مي عمر ممثلة جميلة ومجتهدة وبتحب زمايلها وشغلها وملتزمة جدًا في شغلها وعندها استعداد تعمل مجهود كبير أوي علشان كل يوم تعمل حاجة أحسن، وريم سامي كمان موهوبة وعموما الخبرة مهمة أوي، ويوم ورا يوم هتاخد خبرة أكتر وهتفهم أكتر عن طريق الممارسة".

 

 

يذكر أن مسلسل "البرنس" عرض في رمضان الماضي وحقق نجاحًا ساحقًا من حيث نسب المشاهدة، وهو من بطولة محمد رمضان ونور اللبنانية وأحمد زاهر وروجينا ونجلاء بدر وإدوارد ومحمد علاء ورحاب الجمل وسلوى عثمان وسميرة عبد العزيز وأحمد داش وغيرهم.


اليوم
الأسبوع
الشهر